wilki.4ra.pl
Forum PBF

Nie jesteś zalogowany na forum.

Ogłoszenie

UWAGA, NABÓR DO KADRY ADMINISTRACYJNEJ - KLIKNIJ TUTAJ ORAZ ALPHY I BETHY
Administratorzy: Moderatorzy:Przewodnik:AlphaBethaGamma:
Mefiante ......pokerzysta- KB......
... ...............
... ...............

TABLICA

Nie możesz się odnaleźć? Masz jakiś problem? Zajrzyj najpierw tutaj
fgfgsffdsdfsdf

#1 2021-06-30 10:59:17

Mefiante
Administrator
Dołączył: 2021-06-30
Liczba postów: 12
WindowsChrome 91.0.4472.114

Punkty a zwierzyna

W pierwszym poście polowania lub w poście rozdzielającym, należy podać gatunek oraz jakie statystyki ma zwierzę, na które wilk teraz poluje.
Ważne: nie każde przedstawione tu zwierzę występuje w świecie realnym.


Podane statystyki oznaczają:
- siła: wilk musi mieć więcej siły niż dane zwierzę, by je zabić. Stosowane najczęściej w wypadku zwierząt dużych.
- zręczność: wilk musi mieć więcej zręczności niż dane zwierzę, by je zabić. Stosowane najczęściej w przypadku zwierząt niewielkich.
- czujność: określa minimum czujności jakie musi posiadać wilk by zwierzę wytropić, ale jest też powiązana z siłą/zręcznością. Aby zabić zwierzę posiadające x punktów siły, należy wytropić je posiadając x/2 punktów czujności, gdzie x jest wybraną wartością siły/zręczności z przedziału.

Przykład: Użytkownik wybrał na zwierzynę dla swojego wilka cielaka bawoła o sile 60. Jego wilk musi mieć więcej niż 60 punktów w sile by to zwierzę zabić. By je wytropić powinien mieć minimum 30 punktów czujności, ale ponieważ w wymaganiach na czujność podane jest "od 50" minimalna wartość czujności w tym wypadku wynosi 50. Gdyby wybrał byka o sile 250, wtedy potrzebowałby minimum 125 czujności by go wytropić.



ANTYLOPA
- dorosła: zręczność 100 - 130
- koźlę: zręczność 50 - 100
czujność: od 70

BAWÓŁ
- dorosły: siła 100 - 250
- cielę: siła 50 - 100
czujność: od 50

BAŻANT
- dorosły: zręczność: 50 - 100
- pisklę: zręczność 30 - 50
czujność: od 40

BIZON
- dorosły: siła 150 - 350
- cielę: siła 100 - 150
czujność: od 50

BÓBR
zręczność: 30 - 60
czujność: od 20

DZIK
- dorosły: siła 60 - 200
- warchlak: siła 30 - 60
czujność: od 20

DZIKA KACZKA
- dorosła: zręczność 30 - 50
- pisklę: zręczność 20 - 30
czujność: od 20

DZIKA GĘŚ
- dorosła: zręczność 40 - 80
- pisklę: zręczność 25 - 40
czujność: od 30

FOKA
- dorosła: zręczność 50 - 100
- młode: zręczność 30 - 50
czujność: od 15

JASZCZURKA
siła (duże jaszczurki typu waran z komodo): 50 - 100
zręczność (małe jaszczurki typu zwinka): 50 - 100
czujność: od 40

JELEŃ LEŚNY
- dorosły: siła 70 - 200
- cielę: siła 40 - 70
czujność: od 50

JELEŃ GÓRSKI
- dorosły: zręczność 70 - 200
- cielę: zręczność 40 - 70
czujność: od 60

JEŻOZWIERZ
zręczność: 100 - 110
- na jeżozwierza może zapolować wilk posiadający zręczność mniejszą niż 100, ale musi się liczyć z uzyskaniem 30 punktów obrażeń, wilk posiadający minimum 100 zręczności otrzymuje 5 obrażeń

KOŃ
- dorosły: siła 80 - 250
- źrebię: siła 50 - 80
czujność: od 50

KOZICA
- dorosła: zręczność 50 - 100
- koźlę: zręczność 30 - 50
czujność: od 50

KUROPATWA
zręczność: 40 - 50
czujność: od 40

ŁOŚ
- dorosły: siła 80 - 250
- cielę: siła 50 - 80
czujność: od 50

MAŁŻA
siła: 10 - 30
czujność: od 50
- jedno polowanie powinno zawierać opis zdobywania min. 5 małż

MYSZ
zręczność: 30 - 35
czujność: od 30
- jedno polowanie powinno zawierać opis zdobywania min. 10 myszy

PANCERNIK
siła: 30 - 50
czujność: od 20

RENIFER
- dorosły: siła 70 - 200
- cielę: siła 40 - 70
czujność: od 50

ROBACTWO (wszelkie owady, ich larwy, dżdżownice, itp.)
czujność: od 10

SARNA
- dorosła: siła 50 - 100
- koźlę: siła 30 - 50
czujność: od 50

SKUNKS
- dorosły: siła 40 - 50
czujność: od 20
- skunks broniąc się, spryska wilka śmierdzącą wydzieliną, która będzie się utrzymywać cały dzień

SUSEŁ
zręczność: 40 - 55
czujność: od 40
- jedno polowanie powinno zawierać opis zdobywania min. 2 susłów

ŚLIMAK
czujność: od 10
- zwierzyna z którą nawet mało bystry szczeniak sobie poradzi

RYBA
zręczność: 10 - 100
czujność: od 30

SZCZUR
zręczność: 40 - 50
czujność: od 40
- jedno polowanie powinno zawierać opis zdobywania min. 3 szczurów

WIELBŁĄD
- dorosły: siła 70 - 200
- cielę: siła 50 - 70
czujność: od 30

WĄŻ
- dorosły: zręczność 30 - 100
czujność: od 70

ZAJĄC ZWYKŁY
zręczność: 30 - 90
czujność: od 60

ZAJĄC ŚNIEŻNY
zręczność: 50 - 100
czujność: od 60

ŻABA/ROPUCHA
zręczność: 10 - 30
czujność: od 10

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot
BANNERYKontakt

Chcesz, aby pojawił się tutaj również twój?
Dodaj >tutaj< wątek z reklamą
GG: 44092200
Reklama@: wszystkopodreka@int.pl

Stopka

Forum oparte na FluxBB

Darmowe Forum
amazingnewlife-rpg - cesarstwoamberu - chronos-institute - ad2017 - neksiu-rpg

[ Wygenerowano w 0.051 sekund, wykonano 9 zapytań - Pamięć użyta: 516.41 kB (Maksimum: 585.04 kB) ]