Nie jesteś zalogowany na forum.
UWAGA, NABÓR DO KADRY ADMINISTRACYJNEJ - KLIKNIJ TUTAJ ORAZ ALPHY I BETHY |
Administratorzy: | Moderatorzy: | Przewodnik: | Alpha | Betha | Gamma: |
Mefiante | ... | ... | pokerzysta- KB | ... | ... |
... | ... | ... | ... | ... | ... |
... | ... | ... | ... | ... | ... |
Nie możesz się odnaleźć? Masz jakiś problem? Zajrzyj najpierw tutaj |
fgfgsffdsdfsdf |
Strony: 1
"Nieznajomość prawa nie zwalnia z przestrzegania go"
Jeśli chcesz być szanowanym graczem, zapoznaj się z poniższymi zasadami. Nie musisz znać ich na pamięć, bo w każdej chwili możesz tę stronę otworzyć i poszukać istotnych informacji.
I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Administratorzy sprawują władzę na forum. Ich głos jest decydujący w każdej sytuacji, zwłaszcza tych nie ujętych niniejszym regulaminem.
2. Junior admini stanowią wsparcie dla administratorów w sprawach technicznych i dbaniu o przestrzeganie regulaminu.
3. Moderatorzy pilnują porządku w powierzonych im forach, dbają o kulturę wypowiedzi, usuwają spam.
4. Stosujemy zasady Netykiety i poprawną polszczyznę.
5. Odnośnie wypowiedzi zabronione jest:
...a. Offtopowanie w tematach do tego nie przeznaczonych.
...b. Spamowanie.
...c. Używanie słów powszechnie uznawanych za wulgarne.
...d. Umieszczanie nieprzyzwoitych treści w jakiejkolwiek postaci.
...e. Obrażanie innych użytkowników w tym osoby sprawujące pieczę nad forum.
6. Zabronione jest reklamowanie innych for/gier/własnych stron poza tematami do tego przeznaczonymi.
7. Zabronione jest zakładanie tematów bez konsultacji z administracją/moderatorami.
Wyjątki: forum ogłoszenia (nie dotyczy jego subfor), wasza twórczość, avatary i podpisy oraz w bibliotece (dotyczy tylko pamiętników)
8. Zabronione jest używanie tzw. pokemonowego pisma oraz wszelkich innych zabiegów wpływających na czytelność postu.
9. Zabronione jest używanie w postach kolorów zarezerwowanych dla administracji, a także kasowania w swoim poście komentarzy administratora.
10. Pochwały i ostrzeżenia na forum dawać mogą wyłącznie alfy klanów, moderatorzy i administratorzy.
11. Użytkownicy nie stosujący się do zasad forum będą podlegać karze, od ostrzeżenia po zawieszenie postaci czy banicję (czasową lub na stałe). Pięć ostrzeżeń = banicja stała.
12. Administracja nie ponosi odpowiedzialności za treść postów użytkowników.
13. Administracja zastrzega sobie prawo do zmian zasad obowiązujących na forum.
II. KONTA
1. Nazwa konta jest jednocześnie imieniem/pseudonimem postaci, dlatego dozwolone do użycia w nich są tylko litery.
2. Dozwolone jest posiadanie kilku kont przez jednego użytkownika. (Max. 2 i to z pozwoleniem)
...a. Użytkownik prowadzący kilka postaci musi pamiętać, że każda z nich stanowi odrębną całość i nie posiada wiedzy użytkownika odnośnie tego co dzieje się w zastrzeżonych forach dla klanów.
3. Zabronione jest plagiatowanie postaci innych użytkowników.
4. Zabronione jest tzw. "mieszanie postaci".
...a. Użytkownik posiadający kilka kont nie może używać ich by przekazywać między nimi istotne informacje, szpiegować inny klan, wywabiać innych na wolne tereny w celu porwania ich drugą postacią, uczestniczyć w akcji dwoma kontami, itp.
5. Istnieje możliwość zastrzegania avatarów dla konta w ilości: jedna postać (tzw. char) + trzy inne obrazki.
6. Zabronione jest łamanie praw autorskich twórców obrazków, które pożyczacie.
...a. Obowiązkowo na każdym obrazku musi być zawarta czytelna informacja o jego twórcy (imię, nazwisko, nick, bądź pseudonim).
...b. Jeśli twórca tego wymaga, na obrazku lub w podpisie, musi być umieszczony link do jego galerii.
...c. Jeśli używasz obrazka, którego autor zezwala używać wyłącznie za pozwoleniem, musisz być w każdej chwili gotowy na udowodnienie w sposób wiarygodny, że posiadasz zezwolenie.
...d. Zabronione jest używanie obrazków, których autorzy nie wyrażają zgody na używanie ich prac.
...e. Wszystkie avatary naruszające postanowienia punktu II. 6. będą usuwane a ich użytkownicy odznaczani ostrzeżeniami.
7. Wymiary maksymalne avatara w Sygnaturze w pikselach: 250 szerokości x 250 wysokości. Większe będą usuwane jako niezgodne z regulaminem.
8. Avatar musi być związany z grą i przedstawiać wygląd postaci.
...a. W drodze wyjątku administracja zezwala by gracze prowadzący wilcze postaci czasami korzystali z avatarów przedstawiających postać inną niż wilk, o ile będzie ona posiadała pewne charakterystyczne cechy prowadzonego wilka. Posiadanie takiego avatara nie oznacza, że wilk przestał być wilkiem. Może to być mylące dla innych graczy dlatego zaznaczamy by nie korzystać z tego przywileju zbyt często.
...b. Nagminne stosowanie avatarów bez wilków spowoduje skreślenie powyższego punktu i zdelegalizuje ich użycie.
9. Obrazki umieszczane w podpisach w postaci tzw. userbarów podlegają punktowi II. 6.
10. Podpisy łamiące prawa forum, będą usuwane, a użytkownicy karani ostrzeżeniem.
III. GRA NA FORUM
1. Użytkownicy nie mogą opisywać reakcji postaci innej niż własna.
2. Postać posiada wiedzę jaką sama fabularnie zdobędzie. Oznacza to że:
...a. Jeśli inny użytkownik w celu ubarwienia fabuły opisuje myśli swojej postaci, Twoja postać ich nie zna.
...b. Twoja postać nie widzi treści podpisów i profili innych wilków, w tym nie widzi nazwy konta. Nie ma Twojej wiedzy i nie może zakładać, że dany wilk kłamie bo mówi co innego niż ma w podpisie/profilu.
...c. Twoja postać nie może przeczytać regulaminu, nie ma Twojej wiedzy, to naturalne, ze czegoś może a nawet powinna nie wiedzieć.
3. Zabrania się posiadania jakichkolwiek, wymyślonych przez siebie mocy, dopóki ich obecność nie jest skonsultowana z administracją.
...a. Niektóre postaci mogą posiadać wyjątkowe moce, które nabyły dzięki wyprawie lub w uznaniu za zasługi dla forum.
...b. Administracja zastrzega sobie prawo nie wyrażenia zgody na moc jaką proponuje użytkownik, gdyż ich posiadanie jest przywilejem na który trzeba zapracować.
4. Postać nie może przebywać w kilku miejscach w jednym czasie.
5. Odstęp między wejściem, a wyjściem postaci z tematu wynosi 30 sekund.
...a. Wyjście w czasie krótszym niż 30 sekund oznacza, że postać nadal znajduje się na danym terenie.
6. Nie można skrzywdzić w żaden sposób postaci czy w jakikolwiek sposób w nią ingerować (np. próbą wyniesienia na inny teren lub porwania) jeśli:
...a. Użytkownik zaznaczył, że nie ma go przy komputerze. Punkt ten uznaje się za nie obowiązujący podczas porwań.
...b. Od ostatniego postu aktywności w terenie minęło 5 minut.
...c. Postać zdążyła opuścić temat.
7. Zapis do klanu jest równoznaczny z akceptacją zasad klanu, w tym jest zgodą na zabicie postaci jeśli otrzyma ona status zdrajcy.
...a. Szczenięta, adepci, niewolnicy, donorzy nie mogą zmienić klanu. Muszą być w obecnym klanie do czasu aż uzyskają pełnię praw obywatelskich pozwalającą z klanu wystąpić.
...b. Możliwość wystąpienia z klanu nie oznacza, że wilk nie może zostać zdrajcą.
8. Tereny klanowe są terenami uprzywilejowanymi dla danego klanu. Będąc na swoim terenie wilk automatycznie wygra starcie z każdym spoza klanu.
...a. Będącego na swoich terenach wilka nie można porwać.
...b. Na terenie innego klanu niż własny nie można porywać, a także wszelkie moce magiczne uzyskane z rang, tytułów i przedmiotów tracą właściwości, chyba że postanowienia wewnątrzklanowe (np. sojusz) to regulują w inny sposób.
9. Dozwolone jest używanie wulgaryzmów w wypowiedziach postaci pod warunkiem, że zostaną przynajmniej częściowo ocenzurowane np. użyciem *
10. Gryzienie jako atak fizyczny:
...a. Ilość ugryzień: w jednym poście raz przeciw jednemu wilkowi.
...c. Wilk mający wyższą rangę niż atakujący go gryzieniem, może ataku uniknąć.
11. Przedmioty magiczne:
...a. Każda postać może mieć przy sobie 3 przedmioty magiczne.
...b. Przedmioty magiczne, które posiada przy sobie postać muszą być zapisane w podpisie w sposób nie budzący wątpliwości. Nie spełnienie tego wymogu skutkuje brakiem posiadania przy sobie danych przedmiotów.
...c. Przedmiotów nie można w żaden sposób wymieniać w trakcie trwania porwania.
...d. Zabronione jest posiadanie magicznych rzeczy, bez zgody Administratora
...e. Zabroniona jest kradzież przedmiotów. Wyjątek: jest to akcja ustalona z użytkownikiem postaci, która jest właścicielem przedmiotów.
12. Używanie magii pochodzącej z mocy rangowej lub przedmiotu:
...a. W poście musi być użyta pełna nazwa mocy/przedmiotu.
...b. W nawiasie za nazwą musi być opisane działanie mocy/przedmiotu.
...c. Post musi być skonstruowany tak, by nie było wątpliwości co do tego, który wilk został zaatakowany.
...d. Niedopełnienie któregokolwiek z postanowień punktu III. 11. oznacza, że atak magiczny jest nieskuteczny.
...e. Nie ma możliwości uniknięcia ataku opartym na mocy rangowej, jeśli w opisie nie zawarto szczegółów dotyczących uników.
Przykład użycia przedmiotu: Kula ognia wystrzelona z mojego amuletu ognia rani wilka A (-10 pż)
...f. Jeśli moc rangowa/przedmiotu ma działanie czasowe, czas jego działania liczymy od momentu wysłania postu w którym tej mocy użyto. Przykład: Jeśli godzina 13:00 jest czasem kiedy wilk użył mocy trwającej 5 minut oznacza to, że 00 jest pierwszą minutą, 01, drugą, 02 trzecią, itd. czyli działanie mocy będzie trwać do 13:04 a skończy się z chwilą 13:05.
13. Zabijanie innego wilka:
...a. Zabić innego wilka może wilk posiadający minimum 200 punktów siły i może uczynić to tylko wobec wilka, którego suma statystyk jest niższa niż jego własna.
...b. Zabijanie jest dozwolone tylko podczas pojedynku na śmierć i życie, w obecności Administratora, w miejscach wyznaczonych.
...c. Szczenięta i adepci nie mogą zabijać innych wilków.
14. Zdrajcy:
...a. Nie dotyczy ich punkt III. 13
...b. Administrator jest zobowiązany sprawdzić zasadność wyroku.
...c. Zabić zdrajcę może każdy dorosły ze zdradzonego klanu o sumie statystyk wyższej niż zdrajca.
...d. Konieczny jest dopisek *nie żyje* po dokonaniu egzekucji, inaczej zostanie ona unieważniona.
...e. Szczenięta i adepci nie mogą zabijać zdrajców.
15. Wilki i wilczyce mogą łączyć się w pary oraz mieć potomstwo.
...a. Ciąża u wilczycy trwa minimum 3 dni.
...b. Po urodzeniu szczeniaka wskazane jest znaleźć dla niego użytkownika.
...c. Liczba szczeniąt ograniczona do dwóch w miocie.
16. Użytkownik prowadzący szczeniaka powinien fabularnie odgrywać proces jego dorastania i uczenia się.
17. Szczeniak by stać się dorosły musi przejść szkolenie u mistrza lub alfy swojego klanu a jeśli jest samotnikiem wystarczy że w odpowiednim temacie poprosi o zmianę rangi.
Offline
Strony: 1
[ Wygenerowano w 0.045 sekund, wykonano 9 zapytań - Pamięć użyta: 534.7 kB (Maksimum: 608.28 kB) ]